Vastuullinen ja läpinäkyvä jätehuollon kumppani auttaa saavuttamaan tuloksia – Harvia
MKO Ympäristöpalveluiden kanssa lajittelu tehostui ja tehtaan sisäpuolelle saatiin lisää tilaa muulle toiminnalle.
Loppuvuoden aukioloajat 2021
Jätekeskuksen aukiolo määrittyy loppuvuoteen sijoittuvien juhlapyhien kautta. Palvelemme nämä huomioon ottaen mahdollisimman kattavin aukioloajoin. Jätekeskuksen
Jätekeskuksen hinnaston muutokset astuvat voimaan joulukuun alusta
Olemme tarkastaneet palveluidemme hintoja ja hinnastopäivitykset astuvat voimaan 1.12.2021 alkaen.
Sähköinen siirtoasiakirja pakolliseksi vuoden 2022 alusta
Sähköinen siirtoasiakirja tulee aiempaa laajemmin käyttöön vuoden 2022 alusta ja sähköistä siirtoasiakirjaa edellytetään myös rakennusjätteiden
Vaivatonta ja sujuvaa asiointia jätekeskuksella
Syksyn asiakastyytyväisyysmittauksen tulokset ovat valmistuneet ja asiakkaidemme mukaan vahvuuksinamme pidetään paikallisuutta, joustavuutta sekä toiminnan selkeyttä.
Kauppakiinteistöjen vastuulliset ja kestävät jätehuoltoratkaisut ovat ympäristötekoja
Milloin olet viimeksi käyttänyt aikaa isännöimäsi kiinteistön jätehuollon ja sen toteuttamisen arviointiin? Niin kauan kuin
Kierrätysastetavoitteeseen ilman raskasta syntypaikkalajittelua – onko tämä mahdoton yhtälö?
Rakennusjätteestä 70 % tulee ohjata materiaalina hyötykäyttöön tai kierrättää. Vastuullinen jätehuoltokumppani toimii tavoitteen tukena.
Päivityksiä hinnastoomme – muutokset voimaan 01.10.2021 alkaen
Muutokset tarkoittavat käytännössä jätteenkäsittelyhintojen alennuksia.
Yritysten SER-vastaanotto 1.10.2021 alkaen
Käynnistämme yritysten veloituksettoman sähkö- ja elektroniikkaromun vastaanoton. Toimitamme myös vaihtolavat ja -kontit suoraan kohteeseen.
Valtakunnallinen asbestin ja pilaantuneen maa-aineksen vastaanotto
Valtakunnallinen palvelu asbestin ja pilaantuneen maa-aineksen vastaanottoon. Haitallisten jätteiden kohdalla loppukierrätys ratkaistaan tapauskohtaisesti.
Jatkamme toimintamme mittaamista ja palveluiden kehittämistä – asiakaskysely syyskuussa 2021
Hyvä asiakkaamme – näin voit varautua yhteydenottoon ja auttaa meitä kehittymäänJätehuollon asiakaskysely järjestetään säännöllisesti kaksi
Jätekeskuksen toiminta on yhteistyötä
Asiakasta autetaan siirtoasiakirjojen kanssa ja osaava tiimi ohjeistaa turvalliseen jätteiden kierrätykseen. Asiointi on koettu helpoksi.