Jätekeskuksen toiminta on yhteistyötä

Asiakasta autetaan siirtoasiakirjojen kanssa ja osaava tiimi ohjeistaa turvalliseen jätteiden kierrätykseen. Asiointi on koettu helpoksi.

Hyvä asiakaspalvelu kerää kiitosta

Asiakastyytyväisyyskyselyn perusteella asiakkaamme ovat tyytyväisiä. Palaute auttaa meitä kehittämään toimintaamme.

Jätehuolto rakennustyömaalla: murheenkryyni vai tehokasta budjetointia?

Rakennustyömaan jätehuollon suunnitteluun ja hankintoihin on syytä suhtautua huolella.

”Vaihtolavapalvelu helpottaa rakennustyömaidemme arkea ja viestii asiakkaillemme vastuullisesta jätteenkäsittelystä” – RPP Rakennus Oy

Keskisuomalainen RPP-Rakennus halusi panostaa ympäristöystävällisyyteen ja tehokkaaseen kierrätykseen rakennuskohteidensa työmailla.

Varaudu helatorstain jälkeisenä perjantaina asiointipiikkiin

Helatorstain jälkeinen perjantai on joka kevät jätekeskuksellamme vuoden kiireisin päivä. Tänä vuonna varaudumme erityisellä huolellisuudella

Mittasimme asiakaskokemusta: katso millaista palautetta saimme

Toteutimme MKO Ympäristöpalvelut Oy:lla ulkopuolisen asiakaskokemusmittauksen kevään 2021 aikana.

”MKO:lta saatava asiantuntijuus auttaa meitä saavuttamaan parempia tuloksia ympäristö- ja vastuullisuustavoitteissa” – ITAB Finland Oy

Vaajakoskella toimiva ITAB Finland Oy kaipasi aiempaa kokonaisvaltaisempaa kumppania jätehuoltotarpeisiin.

Siirry sähköiseen asiointiin ja raportointiin: teet yrityksesi jätehuollosta sujuvaa ja läpinäkyvää

Olemme ottaneet asiakkaillemme käyttöön sähköisen asioinnin ja raportoinnin portaalin. Ollessasi kokonaispalveluidemme asiakas voit käyttää sähköistä asiointia

Päivityksiä hinnastoon!

Viemme tehostuvat prosessimme suoraan hintakehitykseen Olemme tarkastaneet jätteenkäsittelyn hintojamme ja hinnastopäivitykset astuvat voimaan välittömästi 16.2.2021

Aloitamme asiakaskokemuksen mittaamisen toimintamme ja palveluidemme kehittämiseksi

Tavoitteemme on pitää asiakkaidemme kokemus tekemisestämme aidosti toimintamme jatkuvan kehittämisen pohjana.