Toimintamme kehittäminen on meille tärkeää – osallistu asiakastyytyväisyyskyselyyn

Hyvä asiakkaamme – vastaamalla autat meitä kehittymään

Järjestämme asiakaskyselyn säännöllisesti kaksi kertaa vuodessa, jotta voimme kehittää toimintaamme sekä palvelujamme vastaamaan entistäkin paremmin asiakkaidemme odotuksia. Siksi jokainen palaute on meille arvokas.

Kysely toteutetaan maaliskuussa ja asiakkailla on aikaa vastata siihen 25.3.2022 saakka.

Vastaaminen on nopeaa ja vaivatonta

Asiakaskysely lähetetään yritysasiakkaille erillisenä sähköpostina. Kysely koostuu numeerisista väittämistä sekä avoimista kysymyksistä ja vastaaminen vie vain 10 minuuttia. Tutkimuksen toteuttaa itsenäinen tutkimus- ja valmennusyritys Balentor Oy, joka kerää ja käsittelee palautteet luottamuksellisesti ja nimettöminä.

Toivomme asiakkailtamme rehellistä palautetta ja aivan erityisesti meitä ilahduttaa kaikenlaiset kehitysehdotukset.

Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä Keski-Suomen suurimman jätehuoltoalan toimijaa

MKO Ympäristöpalvelut Oy on Keski-Suomen suurin alan toimija – erityisesti jätekeskuksen koolla ja vastaanottokapasiteetilla mitattuna. Kasvuhaluisena ja kehittyvänä yrityksenä haluamme jatkossakin tarjota kilpailukykyisiä ja kattavia palveluita, jotka vastaavat asiakkaidemme tarpeisiin.

Asiakaskokemuksen mittaaminen ja kehittäminen on ollut tärkeässä roolissa aivan toimintamme alusta saakka. Yhdessä asiakkaidemme kanssa voimme kehittää palveluitamme kohti sujuvaa asiointia.

Muistathan, että voit aina jättää meille palautetta myös verkkosivujemme kautta tai sähköpostilla osoitteeseen info@mkoymparistopalvelut.fi.

Tilaa uutiskirjeemme

Saako jätteenkäsittelystä mielenkiintoisia blogeja? Kyllä saa! Tilaa uutiskirjeemme, niin saat parhaat suoraan sähköpostiin. Samalla pysyt ajantasalla uusimmista lakimuutoksista, jotka vaikuttavat yrityksenne jätteenkäsittelyn järjestämiseen.

 

Tutustu muihin artikkeleihimme

Kaikki julkaisut