Siirry sähköiseen asiointiin ja raportointiin: teet yrityksesi jätehuollosta sujuvaa ja läpinäkyvää

Olemme ottaneet asiakkaillemme käyttöön sähköisen asioinnin ja raportoinnin portaalin. Ollessasi kokonaispalveluidemme asiakas voit käyttää sähköistä asiointia helposti mobiililaitteellasi tai työkoneellasi. Digitaalinen asiointi nopeuttaa ja automatisoi jätehuoltoon liittyviä toimiasi esimerkiksi palveluiden tilaamisen osalta.

Raportointipalvelua puolestaan tarjoamme kaikille palvelu- ja jätekeskusasiakkaillemme. Raportointiportaalissa asiakkaamme pääsee tarkastelemaan jätekertymien trendiä, kustannuksia ja hyötykäyttöastetta.

– Sopimuspalvelumme on suunnattu kaikille Jyvässeudun yrityksille ja organisaatioille. Nykyaikainen asiointimalli vastaa etenkin rakennus- ja purkutyömaiden, kaupan alan, teollisuuden toimijoiden ja kiinteistöjen tarpeisiin, sanoo Olli Joensuu, MKO Ympäristöpalveluiden myyntijohtaja.

Sähköisen asiointi- ja raportointiportaalin ohella tarjoamme asiakkaillemme sähköistä siirtoasiakirjapalvelua, joka vastaa vuoden 2021 alusta voimaan tulleeseen Ympäristöministeriön siirtoasiakirjojen sähköistämisen vaatimukseen.

Sähköinen asiointi ja raportointi avaavat väylän tarkastella koko ketjua

Sähköisessä asioinnissa jätehuollon kokonaispalveluiden sopimusasiakas voi kirjautuneena asiakkaana asioida kanssamme ajasta ja paikasta riippumatta:

  • saat reaaliaikaisen näkymän omiin asiakas- ja sopimustietoihin
  • pääset seuraamaan yrityksenne jätehuollon tapahtumia ja tyhjennysrytmejä
  • voit tehdä muutoksia jätehuoltopalveluihin tai asiakastietoihin
  • voit tehdä lisätilauksia palveluihin liittyen – esimerkiksi tilata kiinteähintaisen vaihtolavan työmaallesi
  • antaa meille palautetta
  • asioida ajasta ja paikasta riippumatta nopeasti ja helposti myös asiakaspalvelun aukioloaikojemme ulkopuolella

Lisäksi raportointipalvelun puolella asiakas pääsee tarkastelemaan omia jätemääriään ja niiden kehitystä sekä toteutuneita tapahtumiaan kuukausitasolla. Käytännössä sähköinen asiointi ja asiakasraportointi tekevät jätehuollon johtamisesta helppoa, reaaliaikaista ja läpinäkyvää.

Läpinäkyvyys on ratkaisevaa, jotta asiakkaamme voivat saada aikaan kustannussäästöjä jätehuollossa sekä kehittää omaa toimintaansa aina vain kestävämpään suuntaan ympäristön kannalta.

Voit hyödyntää sähköistä asiointia myös kirjautumattomana asiakkaana

Mikäli et vielä ole sopimusasiakkaamme, voit silti hyödyntää sähköistä asiointia vaihtolavapakettiemme tilaamiseen tai esimerkiksi palautteenantoon. Mikäli kaipaat lisätietoa palveluistamme, niin palvelemme sinua mielellämme myös puhelimitse tai sähköpostitse.

Sähköisen asiointi- ja raportointiportaalimme lisäksi voit hyödyntää sähköistä siirtoasiakirjapalveluamme. Jos tarpeenasi on esimerkiksi yksittäisen jätekuorman nouto työmaaltasi tai jätteen luovutus jätekeskuksellemme, voit tehdä siitä sähköisen siirtoasiakirjan haluamallesi kuljetusliikkeelle ja osoittaa jätekuorman jätekeskuksellemme. Lataa MKO Siirtoasiakirja – sovellus omasta sovelluskaupastasi ja täytä tarvittavat tiedot. Kaikki tarvittavat dokumentit suoritteesta tallentuvat järjestelmään ja saat ne myös sähköpostiisi. Tutustu lisää sähköiseen siirtoasiakirjaan >>

Kun teet sopimuksen jätehuollon kokonaispalveluista kanssamme, saat halutessasi jatkuvat tunnukset sähköisen asioinnin portaaliimme. Portaalin käyttö on helppoa ja autamme sinut mielellämme alkuun. Mikäli sen sijaan olet kiinnostunut raportointipalvelustamme, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme ja kerromme palvelusta lisää.

Tutustu lisää sähköiseen asiointiin>>

Vastuullisin yhteistyöterveisin,

MKO Ympäristöpalvelut Oy

Tilaa uutiskirjeemme

Saako jätteenkäsittelystä mielenkiintoisia blogeja? Kyllä saa! Tilaa uutiskirjeemme, niin saat parhaat suoraan sähköpostiin. Samalla pysyt ajantasalla uusimmista lakimuutoksista, jotka vaikuttavat yrityksenne jätteenkäsittelyn järjestämiseen.

 

Tutustu muihin artikkeleihimme

Kaikki julkaisut