Jätekeskuksella asiointi tavoittaa päivittäin satoja asiakkaita ja säännöllinen asiointi on tuttua monelle rakennusalan toimijalle, teollisuuden tekijöille tai heidän kumppaneilleen.
Jotta jätekeskuksella asiointi on kaikille sujuvaa, pyrimme kehittämään toimintaamme jatkuvasti. Keräämme palautetta arjen kohtaamisissa, kotisivuillamme sekä toteutamme säännöllisesti asiakastutkimusta, jossa kartoitamme asiakkaidemme kokemuksia asioinnista ja toiminnastamme.
Tämän säännöllisen kyselyn tarkoituksena on tunnistaa kehityskohteita, joiden myötä voimme kehittää toimintaa ja vastata asiakkaidemme odotuksiin aiempaa paremmin.
Turvallinen jätekeskuksella asiointi on yhteinen asiamme
Syksyn asiakastyytyväisyysmittauksen tulokset ovat valmistuneet ja asiakkaidemme mukaan vahvuuksinamme pidetään paikallisuutta, joustavuutta sekä toiminnan selkeyttä. Vastaavasti kehitysideoita tuli mm. alueen kehittämiseen liittyen.
Ensimmäisenä askeleena olemme päivittäneet jätekeskuksen opastekyltit. Uusien kylttien myötä alueella asiointia halutaan selkiyttää entisestään – haluamme mahdollistaa kaikille asiakkaillemme mahdollisimman turvallisen vierailun jätekeskuksellamme.
Mahdollisuudet isojen massojen ja eri jätejakeiden vastaanottoon saivat kyselyssä positiivisia mainintoja. Myös tämän toiminnan selkeyttämistä tukevat uudet opastetaulut ja kyltit jätekeskuksen alueella. Paikallisena toimijana me MKO:lla haluamme tarjota mahdollisimman laajat ja kustannustehokkaat jätepalvelut alueen yrityksille sekä kehittää niitä asiakkaidemme tarpeita tukeviksi.
Palveluasenne osana hyvää kokemusta
Aikaisemmassa kyselyssä asiakaspalvelumme keräsi kiitosta. Henkilökuntamme palveluasenne huomioitiin myös tämän tutkimuksen tuloksissa positiivisesti ja kiitosta sai myös yhteistyön sujuvuus henkilökunnan kanssa. Meille hyvä palvelu on ylpeyden asia, ja haluamme pitää kiinni siitä, että palvelun taso pysyy hyvänä ja asiakkaat tyytyväisinä.
Jotta meidät löydettäisiin yhä useammin ja helpommin, aiomme kiinnittää huomiota myös verkkosivujemme löydettävyyteen, asiakasviestintään sekä muun muassa hinnaston helpompaan luettavuuteen.
Jos haluat varmistaa, että saat aina tietoosi ajankohtaisimmat tiedotteet ja jätealan uutiset, tilaa alta uutiskirjeemme! Ja muistathan, että voit milloin vain antaa meille palautetta, esimerkiksi laittamalla viestiä osoitteeseen info@mkoymparistopalvelut.fi.
Pysy ajantasalla
Tilaa uutiskirjeemme, niin saat ajankohtaisimmat kiertotalousalan uutiset ja muutokset suoraan sähköpostiisi.
Tutustu muihin artikkeleihimme
Kaikki julkaisut
Muistamme joulun aikaan apua tarvitsevia
Emme vastaanota asbestia loppuvuoden 2024 aikana – tammikuussa 2025 asbestin vastaanotto jatkuu normaaliin tapaan!
Joulun ja vuodenvaihteen aukioloajat
Syntypaikkalajittelu työmaalla – helppoa, kun suunnittelee oikein
Asiakastyytyväisyys ennätystasolla – MKO:n asiakastutkimus 2024 keräsi huikean määrän vastaajia
Haluatko rakennustyömaan jätteille korkeamman kierrätysasteen? Näin se onnistuu!
Jätehintoihin muutoksia 1.9.2024 alkaen
Juhannus vaikuttaa aukioloaikoihin – perjantaina olemme kiinni!