Olemme iloisia ja ylpeitä voidessamme ilmoittaa, että MKO:n asiakastyytyväisyys on saavuttanut kaikkien aikojen korkeimman tason tuoreimmassa asiakastyytyväisyystutkimuksessamme! Kiitämme lämpimästi kaikkia asiakkaitamme aktiivisesta osallistumisesta, sillä saimme ennätyksellisen määrän vastauksia tutkimukseen.
Tutkimuksen tulokset osoittavat, että asiakkaamme ovat erittäin tyytyväisiä palveluihimme. Suositteluhalukkuus ja asiakaskokemuksen arvosanat olivat huipputasoa, NPS eli nettosuositteluindeksi (Net Promoter Score) oli huikeat 68 pistettä! Asiakaspalvelun nopeus ja ystävällisyys saivat erityistä kiitosta, ja myös asioinnin sujuvuus jätekeskuksella on ollut jälleen erinomaista.
Asiakaspalautteissa korostuu asiakaspalvelu ja ongelmanratkaisukyky
Asiakaspalautteissa korostuivat lisäksi muun muassa paikallisuus, osaaminen ja jäteaseman toimivuus. Lisäksi hyvä tavoitettavuus ja nopea palvelu saivat myös paljon positiivista palautetta. Myös hinta ja tuotteiden korkea taso olivat maininnan arvoisia. Tämän lisäksi yhteistyön sujuvuutta ja kumppaneiden ymmärtämistä arvostettiin.
Kehitys ei lakkaa tyytyväisyyteen
Asiakastyytyväisyyden arvosana meille kokonaisuutena on 4,4/5. Tulos on meille merkki siitä, että panostuksemme laadukkaaseen palveluun kantaa hedelmää. Kehitys ei kuitenkaan lakkaa tyytyväisyyteen, eli haluamme kehittää jatkossakin palveluitamme.
Palautteiden perusteella nykyisiä palveluita tulisi kehittää edelleen ja lisäksi lietteiden purkualueen turvallisuutta toivottiin parannettavan. Asiakkaat toivoivat myös mahdollisuutta itsenäiseen punnitukseen vaaka-asemalla sekä asioinnin sujuvoittamista.
Kiitämme kaikkia asiakkaitamme arvokkaasta palautteesta ja luottamuksesta. Jatkamme työtä, jotta voimme tulevaisuudessakin tarjota parasta mahdollista palvelua ja kehittää toimintaamme entisestään!
Haluatko liittyä tyytyväisten asiakkaidemme joukkoon? Ota yhteyttä, asiantuntijamme ovat aina valmiita auttamaan.
Pysy ajantasalla
Tilaa uutiskirjeemme, niin saat ajankohtaisimmat kiertotalousalan uutiset ja muutokset suoraan sähköpostiisi.
Tutustu muihin artikkeleihimme
Kaikki julkaisut
Emme vastaanota asbestia loppuvuoden 2024 aikana – tammikuussa 2025 asbestin vastaanotto jatkuu normaaliin tapaan!
Joulun ja vuodenvaihteen aukioloajat
Syntypaikkalajittelu työmaalla – helppoa, kun suunnittelee oikein
Asiakastyytyväisyys ennätystasolla – MKO:n asiakastutkimus 2024 keräsi huikean määrän vastaajia
Haluatko rakennustyömaan jätteille korkeamman kierrätysasteen? Näin se onnistuu!
Jätehintoihin muutoksia 1.9.2024 alkaen
Juhannus vaikuttaa aukioloaikoihin – perjantaina olemme kiinni!
Heikki Leppänen nimitettiin MKO Ympäristöpalvelujen tekniseksi päälliköksi